2012年4月7日 星期六

2012-04-07 (Sat) 高舉愛

太陽哥哥一直想睇高舉愛,好在臨落畫前睇得切,今朝去左青衣城睇早場,仲係大家樂食左個豐富早餐!





套戲好好睇呀,比預期高!我喊左好幾幕...大力妹話人人叫佢大力妹,但其實老公先係佢既大力士,無怨言咁為幫佢實現理想而撐起成頭家!老公就覆返話...放心,我做呢個大力士做得好開心!超感動~~跟住到老婆坐係老公墓前,喊住講點解您要揼低我呀?您去左邊呀?我好掛住您呀!心好酸~~完場時著燈,太陽哥哥面上仲有成行眼淚呀,原來,佢仲喊得勁過我!出戲院佢仲要即刻去洗手間洗面先得!

睇多次預告片都一樣感動!





四五點前又落樓下食下午茶餐,好好味!不過攪到同太陽媽媽係旺角食晚飯時完全食唔落,個胃仲好唔舒服添!


沒有留言:

張貼留言