2012年4月11日 星期三

2012-04-11 (Sat) Oscar Test.首會小丁丁.BB衫.大肚褲


今日做Oscar Test 啦,因為QM做唔到要去贊育做,而收費都要$1800,又唔係我QM醫生做,所以決定比多少少,出去搵表姐個醫生做,咁岩QM醫生都識林醫生,仲話係佢師傅,都好鼓勵我去搵佢做!林醫生真係好勁,之前上網睇左唔少佢既comment,個個準媽媽都有讚冇彈,係信心既保證;最犀利係佢係香港數一數二既醫生係baby三個月咁細既時候,睇到男定女,兼夠膽好firm咁寫埋係report 度比您帶走!








見到呢張櫈,有d驚呀,驚放腳個stand...訓係度對住的牆掛了部大電視,等準媽媽準爸爸一路訓係度/坐係度就聽到醫生講解!








上個月第一次係QM照,只係見到一片黑色既野;唔知係今日小丁丁大左,定係呢度部機勁,睇得小丁丁十分清楚,成個BB形出晒不特止,手仔腳仔已經build up 晒,每邊五隻手指腳趾,左右手腳係邊仔都好清楚!

 





 



 

最攪笑仲見到佢係度啜手指,只係90日多d既人仔,竟然已經係我個肚入面啜手指,真係好amazing!









 


首會小丁丁,我同太陽哥哥都十分興奮,好開心!呢個Oscar Test 要 $2200,醫生講解得好詳細,仲燒埋DVD比您令走,都比得好值得,好安心!而其中有少少擔心係,醫生話我兩個卵巢都各有一粒水泡,呢樣都冇咩事既;擔心反而係子宮外壁有粒纖維瘤,成6cm大架;佢話好多case都係BB大,粒瘤會縮細;至於一齊大既case都有,但好rare!咁都好d,不過真係嚇一嚇我同太陽哥哥!同埋,始終宜家呢個stage有事,唔知黎緊幾個月會點麻,大家要祝福我呢!亦因為咁,太陽哥哥同屋企人都叫我唔好做閒日份晚上PT了,一來唔想我身體咁操勞,二來我宜家真係好早就恰眼訓,返個份工個晚真係要成十二點先上到床,太晏了!



睇完醫生後,因為知道係男定女,兩公婆即刻心血來潮話可以買BB衫,去左baby gap 同 H&M,前者d衫仔靚好多,亦比想像中平,但忍心冇買住!
 










呢件衫仔同鞋仔係我好鍾意的!



H&M d 衫冇咁靚,睇唔上!


 
反而大肚褲睇岩兩款,貪大肚褲得黎唔土,褲腳位仲咋腳,都型呢!想一氣叮成買晒兩款兼各兩色,因為屋企已經冇褲岩,著連身裙就仲係涼,下身好易入風呢,可惜一款得返一隻色;最後買了三條,仲係太陽哥哥埋單,獎勵我呢位陀B媽媽呢!^^

 



太陽哥哥行街時睇中左呢個背包,就到我買返比佢,慶祝今日呢個特別日子,恭喜佢有個B女!咁今日咁開心咁特別,我地大家都收到禮物麻,嘻嘻!



沒有留言:

張貼留言