2012年4月20日 星期五

2012-04-20 (Fri) Dinner@Shabu Shabu


表姐發現Shabu Shabu有promotion, 不過只限將軍澳, 樂富及銅鑼灣分店; 我地就約埋今晚一齊去樂富分店度食, 又可以同兩個小朋友見面, 好開心!


















開餐!



 

呢度d雪糕好好味, 我一裝完返黎, 諾諾好心水清問: 您有baby, 唔得雪糕哥喎! 好攪笑! 我唯有答佢: 我會含住先, 等唔凍先吞落肚, 咁就唔同凍親小baby喇! 哈哈!








諾諾跟餐廳logo, 畫了一隻牛呢!






跟住我地去左旺角金魚街買野, 表姐再車我返屋企, 仲運左四大袋野比我, 包括BB衫及育嬰書!

 

 

沒有留言:

張貼留言