2012年4月6日 星期五

2012-04-06 (Fri) Beach Wedding@南丫島模達灣.Dinner@元氣

太陽哥哥舊同事結婚,仲係我未見識過的 Beach Wedding,所以太陽哥哥帶埋我去觀禮!地點係南丫島模達灣,距離索罟灣要成半個鐘路程架;不過主人家有安排私人郵艇接送,係香港仔上落船,好方便!

新郎哥都係設計同行,所以係自己設計請帖;我好鍾意請帖入面頂頭關於新人的愛情故事,仲有請帖底部用指摸砌出黎的心型!


 
























餐廳內:




我沒有參與飲宴部份,約了表姐一家;回程時遊艇只得我同律師兩部乘客,包船呢!



表姐一家係正碼頭接我落船,我地去左香港仔中心的元氣食晚飯,今日仲一睹表姐的大力本色!強!



 


沒有留言:

張貼留言