2007年6月29日 星期五

2007-06-29 (Fri) 神奇四俠 & 別府晚餐

呢兩天太陽哥哥都放假,原本諗住去旅行的,後來因種種原因都係放棄了,而媽咪又有介紹比太陽哥哥,所以佢都唔銷假,做下part-time同陪我啦!因為聽日我要返小學,所以我就叫佢今日唔好做part-time,聽日先啦,我地原本想去新開的Megabox行下B&Q同睇戲,但因為媽咪有labels比佢,我地就約左一齊食晚飯,所以唔夠時間,就去左APM睇埸戲算啦,睇了神奇四俠,麻麻地...係戲院入口有好大個的simpsons家族,好colourful呢,梗係唔少得拍照留念啦!



之後接琪琪放工,一齊返青衣食飯,我地揀左好耐冇去的"別府",好好味,因為有好辣的血地獄拉麵,我地揀左第四級,仲有八級同十六級,一定辣瓜啦!




點知媽咪話太陽哥哥要拎的labels係威哥度,但威哥去左旺角食飯,我地就諗,出唔出旺角拎呢?其實手頭上的labels都應該夠,所以都係唔出去拎lu~~

今日的行程好似因要拎labels而改變,去唔到Megabox,但改完最終又冇拎到labels喎,唉...不過冇所謂啦,同到媽咪食飯,一家人,又開開心心!今餐係太陽哥哥請的,答謝媽咪介紹part-time比佢!Thanks~~


沒有留言:

張貼留言