2007年6月18日 星期一

2007-06-18 (Mon) "韓食家"做節 & 碌齡

今日輪到我屋企端午做節,太陽哥哥就趕唔切黎,因為媽咪岩岩介紹左份PT佢做,幾好的,行五十間萬寧就有四位數字人工,車費仲另計添!要加油呀!

原本媽咪又想去金潮小廚,但我地好唔想去,因為獲獲訂左都要等,又迫又多人;我地提議食韓國餐 - "韓食家",因為開左好耐都未試過,"唉"左一輪媽咪先肯,因為佢開頭堅持做節要食中菜,好彩最後成功!

我覺得幾好味呀,可能新鮮,食得又舒服同好飽,我地叫左個Q版韓燒餐,幾得意架,仲有前菜,石頭鍋飯兩個,牛肋骨飯,粉絲窩,辣豆腐湯...好多野食!




我同琪琪又研究個相機既連環快拍功能,影出黎好好笑!又係好開心的一餐!Yeah!! Yummy!!

之後琪琪係咁"唉"我去碌齡,其實我班朋友一早就約好佢,只係佢都想我陪佢去,但我知太陽哥哥呢幾日要做PT實去唔到,我又麻麻地,不過,琪琪都係我親細妹,佢想我去,我最終都比佢打動左;加上休又係咁話有車接送我,最緊要好齊人,去傾下偈見下面喎...

我都係碌左兩球就放棄啦,雖然好過上一次,但真係大失水準,助跑唔到,碌得差好多,一係落坑,佢地又係度比賽,費時拉低佢地d分啦!不過BEN好勁,有舖連中五個X,所以好高分!

雖然我冇得碌,但佢地都有陪我玩,影左好多連環快拍攪笑相!分別係BEN的發姣交叉開屏照,滾動大葫蘆照(呢張係我既至愛),飛撲落水照,搖擺蝶式照(但我一d都發覺唔到佢有搖擺到囉...我諗佢太肥啦...
);仲有明記的常在心照,同KAREN的扭腰照!

我地仲玩左一個改良自"木頭公仔唔準郁唔準笑唔準呱呱叫"既引人笑遊戲,仲比賽添,主力係我同琪琪引佢地笑,佢地要鬥忍住唔好笑,好好玩,好好笑,哈哈,去片!!



沒有留言:

張貼留言