2007年6月24日 星期日

2007-06-24 (Sun) 交換禮物

有新衫,太陽哥哥送我的,不過係我自己揀;有新headphone,我送太陽哥哥的,佢個個壞了,係我特登買個新的給他的!又打去hotline問,又去豐澤睇過,諗落都係原裝穩陣,都係打返hotline攞貨,點知仲要訂同去拎...希望佢感受到我的心意啦!

呢兩天只係食飯睇戲,睇了"戲王之王"同"跟蹤",前者都係為睇阿Sa,不過麻麻地;後者反而有d意外!不過都唔及"綁架"好看!

 





www.simplyactors.com






www.eyeinthesky.com.hk

呢排買了咁多野比媽咪,驚細妹呷醋,好想買返d野比佢,就揀呢個Buzzlightyear passport holder啦!我個chip n dale 都好堅,勁鐘意!

仲有心意咭仔,諗住送比姊妹的,您地睇到就...單聲我聽想要邊款啦,手快有手慢冇,哈哈!

最後出場係我新買的...太陽眼鏡,型嗎?講價講到好似係深圳shopping咁,十足遊客咁,原來香港越來越大陸了,哈哈!又原來,兩個人傻吓傻吓,間中發吓癲,係好開心的!好耐未試過大熱天時,行街行到咁好玩咁開心了!


沒有留言:

張貼留言