2007年6月27日 星期三

2007-06-27 (Wed) 覆診之六

今日去覆診,天氣原本好地地的,但好黑仔,係我落車時落勁大雨,好在我...夠靚女,有位哥哥仔同我一齊落車,問我係咪去醫院,自動請纓遮埋我!哈哈!不過,真係勁勁大雨,好想同呢位好心人拍照留念,但唔夠gutsy,唉...

醫生話我比上次冇咁腫,幾好,再消腫d就唔會覺舊骨又斜返;但我腳趾公郁唔到乜滯,無論向上向下,用力時仲陣吓陣吓,好似好驚咁,哈哈,我問醫生我唔想震架,佢自己震,係咪d神經線有問題?佢話係正常,因為好耐冇郁到,宜家就好似小朋友學行咁,慢慢黎啦!佢叫我係屋企練習,放一塊毛巾係地,然後用腳趾抓住,咁就會慢慢好d架啦!醫生話可寫紙去做物理治療,問我要唔要,我話我想自己練吓先,下次冇好轉先考慮啦!因為我之前都唔知d腳趾其實可以曲到幾多角度,今次問左醫生,佢話45度,但就唔好90度咁趷起咁多,咁我知道幾多,我就可放胆練習麻!不過下星期醫生要開會,所以要過多個星期先覆診啦!

今日將晒好的相送比醫生,佢好開心,係咁多謝多謝,仲再叫我係相後面簽返我個大名上去,又問我個英文名真正的讀音!


沒有留言:

張貼留言