2007年6月22日 星期五

2007-06-22 (Fri) 囡囡Day

今日媽咪唔返工,改聽日先返,咁可以陪我,仲唔係"囡囡Day"?Yeah!!我地又去左青衣城,因為呢個係唯一我較為去到的地方,哈哈!

今日好豐富,我地先去飲下午茶,媽咪咁好陪我,梗係我請客啦,任叫任食,兩個人,叫個六個點心,勁...係勁飽!!

之後行左幾間舖頭,我一心想買本相簿,係for碌齡friend既,因為一早已用完,唔夠入,其實每類的人,我都用唔同公仔的相簿,而碌齡friend我一向用開大口仔,但大口仔d現貨真係唔靚,好淡色,又唔cute,令我好猶豫買定唔買好...連靚仔售貨員哥哥都問我:乜咁頭痕呀?您諗左好耐囉喎,好難揀咩?但我唔想再拖啦,好想買到,售貨員哥哥就係咁拎其他款我揀,後來見到本keropi,吸引我係因為佢d顏色好colourful,岩我心意!而我印象keropi同大口仔都係讀書時期差唔多時期出的,心諗:買黎放碌齡fd相都唔會咁易同第二類人撈亂姐,最緊要易認!所以就扑鎚啦!另外,我仲買左個monchichi鎖匙扣比媽咪!

跟住去左豐澤搵媽咪個契仔-sony仔吹水,仲有個豐澤仔,佢地真係同媽咪好friend!乜都傾一餐,sony仔仲同我地分享佢剛剛失戀,好唔開心,佢講返佢個段戀情,愛得好轟烈,仲講到眼紅紅兼眼濕濕,我都打左個突,我以為佢好花靚仔,點知原來咁痴情同長情呀,媽咪聽到都眼濕濕添,仲叫佢唔好喊,堅強d,真係愛仔心切!不過sony仔咁既表現,都令我對佢改觀左;豐澤仔仲大爆,話佢真係好傷,前排做做下野,試過忍唔住踎低流眼淚...真係聽者心酦...我地就咁就吹左半個鐘水,都幾開心!

之後睇衫,我原本想買件波波裙,但細碼都鬆,驚走光呀,不過最重要係有d似...小鳳姐!哈哈!最終我冇斬獲,但我就揀左件衫比媽咪,又係我送比佢添,氹到佢不知幾開心!

跟住我地行零食物語,媽咪買左d零食比為食妹!行行下又口痕,去左"滾滾紅茶"食下午茶,好飽呀!您地睇我媽咪幾鬼馬!!

食完又繼續行,今日d衫舖差不多比我地睇晒!行行下睇睇個錶,嘩!八點喇!我地係青衣城竟然蒲左五個幾鐘!!係時候返屋企lu,由於我地都食埋"晚飯",但驚夜d肚餓,同細妹都要食野,我地就買左想試左好耐既每日鮮製既"美心彈蛋糕"!

食後感係...好麻麻地呀...大家可睇下算啦!

今日既"囡囡Day"真係好豐盛,除左節目豐富外(雖然只係係商場行吓咁),最緊要係媽咪只陪我一個人,冇細佬細妹份,嘻嘻!令我有種...我細個時細佬妹仲未出世,只得我霸佔住父母所有時間的感覺,so sweet!!


沒有留言:

張貼留言