2007年6月16日 星期六

2007-06-16 (Sat) 東莞常平滿月酒

太陽家的朋友係常平擺滿月酒,太陽哥哥跟媽媽一齊去,叫埋我去,由於對方家都算有米之人,出入有晒專車接送親朋戚友,所以我都一齊去!

滿月BB叫"幸怡",佢爸爸叫阿細,阿細哥哥叫阿仔,阿細同阿仔係太陽哥哥由細玩到大的朋友;到阿細阿仔父母,叫邵生邵太,邵生以前係武夷山開酒樓,叫自己個仔阿細同太陽哥哥去幫手,個年幾太陽哥哥就係武夷山做野喇;邵生哥哥就叫大邵生啦,大邵生有女有仔,就叫邵小姐同邵少爺啦,太陽媽媽上司就係邵小姐,太陽媽媽有位同事兼朋友兼雀友,就係邵少爺個老婆!呢個關係圖終於係今日攪清楚晒,之前太陽哥哥佢地講,撈到亂晒龍,今次見埋真正的主角們,見到樣,易認易明好多!哈哈!

到步後,大人就打牌,我地年青人就去玩BB,BB雖然一個月,但佢對鏡頭好敏感,有好多表情,有微笑有瞇眼笑有驚嚇有伸脷,總之好趣怪啦!睇黎佢都好鐘意我地,都冇喊過!呢次係我跟太陽哥哥第一次抱住BB影相,都幾有family feel呀,係咪?我諗下諗下,可能生一個都好喎!哈哈!

阿細就係度整父親節蛋糕,太陽哥哥都有幫手架,我就負責...影相!

仲有個BB沖涼環節,使唔使咁多隻手係度一齊沖呀?驟眼望去,BB好似男仔咁喎...但佢係女仔黎架,可能係d水波既錯覺啦!

晚上就去左新世紀酒店入面間酒樓食飯,共三圍,好多道菜,係大陸有咁既水準,好唔錯啦!

跟住我地去左富豪酒店按腳,先用水浸住雙腳,有得揀鹽水或藥水,浸時就幫您按摩頭同背,仲有手,跟住腳...按完仲會幫您敷住膝頭哥,有得揀鹽包或彊包...全程兩個多小時,好舒服,我對腳比佢按完,仲舒服過之前呢,可能之前做手術時紮住好耐啦...


返到去已經凌晨點幾,我地叫串燒外賣,聽佢地講係好好味既,一到步個個都話記得今晚要試,攪到我都好期待;我係電話聽到佢地order三十串牛,三十串雞腎,我即刻打個突,咁多點食呀?但佢地話係超細串,一啖仔為之一串!外賣到後,真係好細串呀!哈哈!其餘仲有雞腳雞翼雞肶,最特別有茄子串同好似鬍鬚既韮菜串,好似好怪咁,但一食,又唔錯喎!睇黎,上面真係乜都可以燒一餐!

Yummy!! Yummy!! 真係好好味,我都食過返尋味,個汁好正,夠辣,其實串燒只要個汁做得好,夾咩料都會好味!我好想再快d有得試呀!

第二日訓醒一大棚人去飲茶,跟住陪邵生去佢個朋友間雕塑公司傾野,個度好多雕像!

我個人就最鐘意呢個,雕得好細緻呀!

跟住我地就去食馳名雙皮奶同買碟,之後就返香港啦!

係去火車站途中,仲經過上晒新聞個塌樓現場呢!


去到現場,我覺得好勁呀,簡直令呢次旅程劃上完美同震撼既句號,係咪好犀利呢?


沒有留言:

張貼留言