2007年6月11日 星期一

2007-06-11 (Mon) 鄧媽媽餃子店

今日媽咪放工晏咗,話唔煮飯,出去葵芳食,我就又可以去行下唔使咁悶,去到第一樣係幫耳骨的耳環換過支粗針,事緣做手術前除晒d耳環,跟住上星期先得閒路經葵芳叫個老闆幫我戴返,因為耳骨隻耳環我一向戴唔到,打時用幼針,個窿好細,自己戴成日戴到流晒血都搵唔到個窿;但上星期去到,竟然連老闆都話搵唔到個窿,最後佢係叫我忍住痛,佢大力d先穿返個窿,佢話應該係d面皮埋左口,個窿就係入面,佢叫我戴返一個禮拜,冇事就換支粗針戴,"賺"大d個耳窿,咁就唔會咁易埋口啦!

跟住我地去左鄧媽媽餃子館食飯,都幾好味,因為有我鐘意食的餃!蠔仔粥好味,個麻辣雞咪線又好開胃!

係櫃檯收錢既係一個中年男人,埋單時我就問佢:您係咪鄧爸爸呀?佢話:唔係呀,鄧爸爸係屋企呀!我就問:咁...您係咪鄧仔仔呢?哈哈!佢就笑騎騎話:係呀係呀!

真係攪笑,不過太陽哥哥實話我又撩男仔同惹蚊了!嘻嘻!

 


沒有留言:

張貼留言