2007年6月3日 星期日

2007-06-03 難忘的一天

今日好開心呀,一班好朋友黎探我,開頭佢地話黎我屋企,我驚驚地架,唔係唔歡迎佢地,係我屋企好細,同埋冇野玩,驚到時您望我,我望您咁,悶親佢地,呢樣擔心,SaSa就最清楚,但佢地堅持話唔介意,因為只係想見我,咁就夠,咁冧的原因,點可以托手踭呢!

開頭話係我屋企叫外賣架,但我驚佢地係我屋企會迫親太長時間,諗諗下不如去青衣城食lunch先啦,最重要係我隻腳都行到,係行得慢d姐,但為左能同班咁好的朋友食餐好d同食得舒服d,我行耐少少又有咩問題呢?嘻嘻!

我就係阿拉廚房訂左間房,呢度自成一角,好似屬於我地既小天地咁!呢餐真係食得好舒服,特別好味的,相信在座咁多位朋友都有同感!

食飯時,佢地拎左張大咭出黎送比我呀,呢個真係好意外,所以我好驚喜好開心,淨係個封面已經靚到唔捨得拆,係BEBE一手設計架,好fashion feel,連張膠紙都靚過人,原來我個名都可以咁fashion,哈哈!一打開,係心心咭,再打開張咭,嘩,仲多心心,多到可以浸死我,真係好有心機,逐個逐個心貼上去架,仲有佢地同我的合照,同埋每人的心聲,攪到我好warm,好開心,好感動!

飯後,總動員就上左我屋企玩喇,我地開頭玩左陣UNO,真係笑料百出,Vivi原來唔識玩,仲跟到好慢,成日:吓,點解兩隻一齊出既!吓,到我啦?吓,做緊咩呀?琪琪有度又好攪笑,出面係隻6,佢就插牌,仲插兩隻咁多,點知佢手上個兩隻係9,真係笑爆全場呀!

跟住我地改玩"有口難言",我真係冇諗過會玩得咁開心,之前同朋友玩都有d悶,點知今日玩得勁high勁興奮,又係意料之外,可能今日多人熱鬧d啦,叫都叫得大聲d,一估中成team人真係好開心,係咁yeah!yeah!yeah!

洗唔洗笑成咁呀??不過個"批評"又真係好攪笑既,分開形容,"批"點估呢?一個個嗰d呢...食得既...乾身d架...哈哈!!

玩完game後,我地就為華仔開左個mini birthday party,個cake係SaSa尋晚整架,愛心蛋糕,未食已經心意搭夠啦!雖然華仔尋日先係正日,但我係佢眼神都睇得出佢好感動,仲想喊添,一定係,無錯,信我!哈哈!

大合照,拿拿林拎埋我張咭出黎影先!

我地又係有張咭送比華仔架,今次我都有份寫,係SaSa今日早左黎我屋企比我寫埋先架!

咁其他人點寫得切呢?原來SaSa去完我屋企後,就厄我話佢早d落青衣城行陣街先,其實係約晒成班人,早左一個鐘,係青衣城M記寫咭,真係好鬼馬!至於我個張,係BeBe一早係屋企設計好晒,貼晒心心,分開定一格格比其他人填,真係好細心!

原來佢地係我背後做左咁多野氹我...女朋友氹男朋友,或者男朋友氹女朋友,咁做法我就見得多,試問咁勞思動眾,係為氹一個朋友仔開心,我就好少見,特登約早咁多出黎,好似幼稚園dBB班咁做勞作,帶晒顏色筆咁又寫又畫,呢個surprise好成功呀,因為佢地太有心,以前都有試過係d朋友逐個逐個出左去,返黎又換人,係人都知啦,哈哈!以前係攪笑的感動,今次係想喊的感動呀!

今日BeBe又幫我地搽指甲油啦,佢話係好朋友先有呢個待遇架!又影張大合照先!Girls Only~~

玩到六點幾,佢地就走了,太陽哥哥到倦極訓著左,佢尋晚都係四點先訓,但今朝就一早又要過黎青衣接我,辛苦了,貪玩的我,放了張chip n dale 毛毯係佢身上呢!嘻嘻!睇落都訓得幾甜呢!

朋友走後,我先再有時間"o答"真d佢地比我的咭,我係度要講返d野先:

BeBe:多謝您的design,一個好有意思的design,一棵樹,種出唔同的心心,就係您地個個對我既愛,好有意思,我會好好記住!仲有句:種善"恩",得善果;您仲係MSN同我講,您想表達既意思係:您平時對我地有心意,我地錫您係您自己積出黎架!我真係有d受之有愧之真呀!仲有個信封面,我個名比您攪到咁型,真係您先得,您唔洗有壓力,您都得架,唔好受人地影子影響!我錫晒您!

Elsa:多謝您今日咁心思細密的安排,我咁醒都比您厄到,您越來越大膽喇,成日講大話,咁係唔岩架,知唔知道?為左比華仔張咭我填,又為左要佢地個個有時間寫咭,攪到您騰黎騰去,真係唔好意思!您咁有心,尋晚四點先訓,晨早未訓覺就比您嘈醒,咁都抵呀!!

Olivia:您的字句係令我最感動既,因為您寫左好多心底裡既說話,唔好咁話自己啦,好傻呀!其實我都少左了解您,您讀書讀成點,同逹sir點,我都好少問,您宜家讀完添啦,所以千祈唔好咁話自己,咩慚愧喎,我地仲有好多時間去珍惜大家!

Yammy, Wah & Jimmy:要您地咁遠黎探我,真係唔好意思,我知您地十年都唔踏足青衣一步,真係攪到我...勁唔好意思...仲有Yammy的cake,好軟綿綿好好味!再整丫!嘻嘻!

To All:您地今日咁遠黎到探我,仲要請埋我同華仔食飯,真係唔好意思呀!多謝您地比左咁難忘既一天我,希望您地都玩得難忘,覺得值回票價!

"假如感激我運氣 不如多得有著你......這份愛願叫世間知己".......多謝咁多位好好好朋友呀!


沒有留言:

張貼留言