2007年6月1日 星期五

2007-06-01 WALL'S Mini Poppers

呢隻雪糕波波係細妹買的,超好食呀!係十個超,超超超超超超超超超超好食,真架!仲係我鐘意的朱古力味!一盒六條,每條入面有三個波波,共十八個波波,真係好多波波呀,大家快d買黎試下!


今日有兩樣幾攪笑的事:

第一,太陽爸爸今朝先發現我昨天下午send比佢的賀壽SMS,仲好開心笑騎騎咁多謝我;

第二,太陽媽媽問我今晚返唔返去食飯,係佢就放工去買餸;我就話唔啦,我今晚返去同媽咪食呀!佢就問:您唔掛住sunny咩?下...真係唔識點答呀! 睇黎,佢好想見到我同煮飯我食je!尋晚先一齊食完飯,今日又想見我啦,哈哈!


沒有留言:

張貼留言