2013年10月19日 星期六

2013-10-19 (Sat) Montessori 家長班

年中已經決定要上呢個家長班, 當時丁丁游水堂係逢星期六上唔到; 到九月星期六可以, 媽咪又入左醫院; 今個月, 到丁爸爸入, 好在用枴杖都上到堂.......終於上到了!


感覺:表姐兩個囝係度讀,幾年來睇住佢兩個  Montessori 孩子係點成長, 覺得的確係有別於其他孩子; 所有我本身係buy Montessori 的, 最擔心只係銜接小學, 財政上能支持嗎? (家長實話: 廢話!) 哈哈, 點都好, 聽左先!

後感: 
丁爸爸自己話尋晚3AM先訓著, 今日八個鐘竟然一分鐘都冇恰過眼訓!
丁婆婆同丁爸爸都buy, 我已經舒服晒, 起碼$2300比得值, 唔洗比人鬧兼有交代!
我聽完當然繼續buy, 原來0-3咁重要, 丁丁已過左1/3, 應該早D黎上堂呢! 返到去我超掛住丁丁, 係咁攬住佢唔捨得放手, 好感慨, 佢係我生命既延續, 我應該點幫佢呢? 我應該點令佢既潛能爆出黎呢?
呢度唔會教父母洗錢上playgroup唔會主張買玩具, 反而唔洗錢既野就係最岩小孩既 - 大自然!
最好既工具(屋企環境有既野)就係教具, 而唔係玩具! 
教育 -> 搵潛能, 做貢獻 (from服務, 家務)
有秩序環境下自由選擇 ->歸位, 提取, 分類 -> Logic-> start of Maths
不用語言, 不用高調讚賞, 不用買野獎賞
Follow the child! 

與其把資源重點投資在購買玩具及教材的硬件上,倒不如先把資源投放在自我增值的軟件上,如參加家長班去增加對孩子及教育的認知吧!這是教育孩子的最佳方法!(http://www.infinitychildren.com)

"With child's infinite possibilities, he/she can well be the transformer of humanities, just as he/she is its creator. The child brings us a great hope and a new vision"──Maria Montessori, "Absorbent Mind"







2 則留言:

  1. Montessori知易行難, 同埋身邊人一定要合作先做到, 若你屋企環境配合到要加油呀!
    我屋企未必配合到, 除非真係自己揍, 我識一個媽媽佢真係跟得幾足吓, 有時見到我自問都未必可以咁做呢!
    唯有相信沒有一套教學方式完全適合一個小朋友, 只有努力找不同教學方式去給小朋友啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 環境真係好難, 盡力啦; 但follow the child 同respect 都好重要, 有借口等我唔洗迫呀女學呢樣學個樣, 嘻嘻

      刪除