2013年10月27日 星期日

2013-10-27 (Sun) Trial lesson @ My Kiddy Gym

今日去My Kiddy Gym試堂, 一去到咁colourful, 丁丁已經係咁指要入去, 諗住佢會好鍾意; 但一入去就失控, 係, 佢好鍾意, 但只限於自己鍾意爬去邊就去邊, 您要佢坐低圍圈唱歌, 睇老師做乜就好難, 後尾仲喊, 因為我抱起佢要佢做呢樣個樣, 最後要出動奶咀先肯收聲! 

媽媽心態梗係想佢試晒每樣野, 因為係試堂, 想係呢一堂知道佢鍾意唔鍾意, 唉~~一安撫好, 即刻搵老師試做今堂兩個大肌肉練習, 總算做左; 但最後我地都早左十分鐘走, 因為丁丁已唔多玩了, 當然亦冇join到啦~~ 

睇返個後滾翻movie, 其實都幾得意, 最後好似人地D體操選手咁, 最後落地個下企到直一直, 滿分咁, 係差未舉起雙手, 哈哈!













 



沒有留言:

張貼留言