2013年10月1日 星期二

2013-10-01 (Tue) 台灣之旅 Day 5: 台北


媽咪第一次黎台北, 可惜帶唔到佢去邊玩, 原本呢兩日會去下淡水/士林/夜市/木柵動物園/深坑........玩唔到都要買手信, 所以今朝租左加的士, 特登買手信, 仲要一半係丁呀姨/丁爸爸幫朋友買既; 其實有時我都好唔明, 幫人買啫,買到咪買,買唔到都唔需要太刻意......加上我地宜家咁既身世, 最辛苦係買兩卷芋泥卷蛋蛋糕,好重, 原來要雪住, 咁即係要要手提, 仲要特登買個雪袋, 兼得三日有效期........丁丁坐的士坐到呆晒, 之後係Sogo最後一站, 午餐係food court, 跟住行好遠下睇下porter, 點知唔掂,後悔行都咁辛苦; 好在見到個好cute backpack, 雖然二百幾港幣, 但都買了比丁丁!

天黑了, 乾杯係附近, 一於帶細妹媽咪去, 仲記得上次黎同丁爸爸都有錫十秒, 原來已經係五年前啦! 今次繼續錫十秒, 但係我同丁爸爸錫丁丁, 丁丁個樣好傻呀! 哈哈!










 


 

  








沒有留言:

張貼留言