2013年10月3日 星期四

2013-10-03 (Thu) 丁爸爸入院了

尋日一返到香港, 第一時間車丁爸爸入中大睇醫生, 但台灣的x-ray唔清楚, 醫生建議再去A&E照, 亦唔建議book PWH 私家症, 因分分鐘要等一兩個星期; 正諗緊去PWH定PMH時, 姑娘建議後者, 因前著分分鐘排8-10個鐘喎! 去到PMH五點, 要等5個鐘.........中間我返左去執行李, 晚飯, 照顧丁丁, 到晚上十點幾再返去, 趕得切見醫生, 點知照完x-ray睇片, 醫生話要入院, 應該要做手術添, 當場: 下....冇諗過咁嚴重! 係呢個時候後悔了, 應用去PWH, 咁入院我都可即刻約教授醫生.......

今朝一早打去搵中大教授醫生, 有個創傷部主管醫生超好人, 佢好想接丁爸爸, 可惜睇到PWH已經爆都冇期做手術, 佢話如果PMH都下星期幫佢做手術, 咁都唔好搬黎搬去, 所有我地就繼續留係PMH; 原來媽咪有個波友係PMH骨科做, 佢勁好人, 即刻幫手問晒醫生D野; 有個熟人關照住, 放心好多! 而丁爸爸個病房好大好舒服,只得一半病人, 講真仲大過媽咪早排浸會間房, 仲係窗口位添, 唔錯吖!





沒有留言:

張貼留言