2013年9月30日 星期一

2013-09-30 (Mon) 台灣之旅 Day 4: 通霄鎮飛牛牧場 -> 台北

今早起身後上山食早餐, 最後一日啦, 臨走前影下相, 不過冇丁爸爸份, 佢要係酒店房休息! 今日唔係假日, D人走晒, 呢度真係好舒服好靚, 我地應承丁丁, 得佢大DD, 一定再帶佢黎!

之後十一點離開飛牛牧場, 先去買柺杖, 再去火車站退火車票, 跟住的士直駛台北;我地住萬事達西門店, 三點先check in既, 我地兩點到左, 佢地見唯一男丁拎柺杖, 跟住成班女帶住個BB, 都唔肯比我地早少少check in, 仲話要比錢先可以, 扣晒分! 最後我坐係lobby間餐廳餵丁丁食晏, 媽咪佢地就行下街先, 仲醒到買左阿宗麵線返黎比我地食呢! 

跟住我地商量聽日走唔走好, 最後唔work, 因為我地D機票係redemption tickets, 一定要搵到asia miles先掂, 但一向個電話打成粒鐘都冇人聽架; 加上聽晚的酒店已不能退, 最後叫左Karrie幫手keep住打asia miles & Cathay, 但都估到今日唔會搵到.........已成定局, 盡量開心D過啦, 反正黎左, 唔好厘起酒店, 最多去邊搭的士, 點到點啦!  媽咪話想食火鍋, 即摷旅遊書, 搵到橋頭好似OK, 就gogogo!  返黎再係西門町行下, 買萬國雞脾同蜜糖苦瓜汁宵夜, 最攪笑係見到譚仔三哥, 台灣都攪埋, 勁!

 

 
 

    
    



 





 

 


 
 


  
 


  
 





 
 





沒有留言:

張貼留言