2013年9月27日 星期五

2013-09-27 (Fri) 台灣之旅 Day 1: 香港 -> 高雄

兩年冇搭過飛機啦, 此行第一次帶丁丁搭飛機, 仲有媽咪細妹同行幫手, 好期待呢個組合的第一個family trip; 多得網友亞蘭熱心又快心咁幫我編晒六天行程, 岩晒唔識計劃既我!

出發啦~~ 帶住丁丁, 原來好多機會唔洗排隊,好似過關咁, 係台灣我地仲行航員通道添! 飛機上, 丁丁有條安全帶要綁住我個條既呢!

到達高雄, 呢間中央商務飯店真係麻麻, 七月已打電話黎訂, 又唔洗比錢住, 咁出發前幾日再打長途黎確認, 佢仲講得出我係香港張小姐, 點知黎到話冇記錄, 攪左十幾分鐘又調動到, 都好, 起碼唔係轉去遠D既地方, 不過相信被提高了價錢(NTD2580/四人房); 算吧, 反正住一晚, 呢晚的酒店相信亦係呢幾天入面最差的, 賓館feel......

今日行程:



香港
KA432-->高雄
8:50起飛11:10到達,坐地鐵(捷運)去美麗島站1號出口
向左轉會見到銀行,再行前會見到一間酒店「中央商務旅館」
高雄
入住中央商務旅館
地址:新興區中正四路6號,電話:07-2852520
午飯剛才捷運出口那間食店(大圓環),肉燥飯、苦瓜排骨湯都好吃

海之冰
飯店門口右邊走會有個巴士站(位置約在高島屋門口)
248號公車去海濱一路下車,食大大碗的冰,記得影相
我曾經影過一張10人吃的大碗冰(我高雄的朋友說未食過海之冰,未算來過高雄)

旗津
步行去「鼓山渡輪」坐船去旗津走走,那邊有沙灘, 可玩水及去吃海鮮(如果玩水幫BB帶多1套衣服去)
有些店的海鮮是$100台幣一碟,任選,都不差.

六合夜市
回飯店休息一會, 去六合夜市
(from: 網友亞蘭)


















 



























 






 





 















沒有留言:

張貼留言