2013年9月28日 星期六

2013-09-28 (Sat) 台灣之旅 Day 2: 高雄 -> 通霄鎮飛牛牧場

今早媽咪話半夜開始有痛風般的痛, 佢第一次咁, 擔心.....好在飯店附近有間規模同服務都好好的醫院, 見了一個好似好高級的醫生, 雖然他的英文麻麻, 但感覺到佢相當熱心, 兼且好開心同我地傾計, 可能我地係遊客, 好少係日覆日的工作中遇到, 相信今次除左係我地既經驗, 亦係佢既一個難得經驗; 打針取藥後, 就check out走啦, 向飛牛牧場出發, 亦係此行highlight的目的地!

今日行程:



吃早餐
食完check out去高雄火車站買火車票去通霄鎮

高雄火車站
下午到達通霄鎮 (火車內食飯盒)
苗栗
飛牛牧場(2)
15:00 CHECK in
通霄鎮南和里166 (高雄火車站去通霄站下車改乘的士[大約230-250左右]進去)


玩飛牛牧場的設施,在裡面吃飯

 (from: 網友亞蘭)

因為去左醫院, 耽誤了少少時候, 我地就直接係高雄火車站食MOS午餐, 可惜十二點的火車滿了, 唯有買一點......臨上車時, 我拿網友亞蘭的行程看看, 驚見手上的車飛係到苗粟, 但行程說是要買到通霄鎮的! 奈何火車已夠鐘開了.....好在車長教我地係彰化轉車就可以, 買錯的cost亦不是損失好多, 只係每人約廿塊台幣; 最後四點半先到達飛牛牧場, 間房真係好大好靚, 地板係木板, 丁丁就可隨意爬黎爬去, 好呀, 黎呢度主要都係for 丁丁!

跟住我地周圍行下, 食晚飯, 上刨冰堂, 好開心! 計劃埋聽日滿滿的行程, 好期待, 而丁丁都好開心, 咁我更加開心啦!


 






 


 
 
 









 














 


 






 









 



 




 


 
 
 



 
  


 




沒有留言:

張貼留言