2012年8月3日 星期五

2012-08-03 (Fri) BB展.QM產檢


一心冇諗住去BB展,一來冇時間,二來我個肚好大啦,驚比人撞,宜家咁多大陸人!點知突然有變動令我地配合到,就係原本約好左QM產檢,但醫生因突然有手術做,打比我叫我遲兩三個鐘到,我地就即刻去行個圈喇!



仲用到早幾日收到的免費飛,入場費都唔洗!



本身冇諗住去,前兩日已托定表姐朋友代買貨,所以心中已知買咩;雖然得少少時間,但已鎖定只去NUK/GOO.N/思詩樂!






呢d價錢好有用,留定第時參考先!







 

JUMBO size 同珍醋好攪笑!


 

time planning & arrangement 實有太好,加上我地好早到,冇咩人,走時先開始多人;短短時間已買晒想要既野啦,全部都有送貨;仲有好多贈品呢,不過贈品就要自己拎走!





跟住去QM見醫生,小丁丁宜家有三磅啦!不過有d擔心呀,醫生話小丁丁已調左頭,其實七月頭睇時個頭已經都係底,今次又係;佢仲話好底,可能會早產,但冇咩做到,叫我休息多d,唔好比咁多壓力下面令宮頸受壓...小丁丁呀,您唔好咁快出世呀....

之後諗住去Sky 100用埋d飛,5-7pm係最好時段,去到門口,表姐咁岩都黎左elements接表姐夫放工;因表姐夫公司係80/F,佢話今日超級多煙霞,千其唔好上去,晒錢喎!





平時的對比:



最後我地梗係唔去啦,去左同諾諾& Jayden 係playground 玩一陣先返屋企,去到青衣城發覺春田花花轉左幾隻公仔,又影一影!



返到屋企晒冷今日戰利品~~呢d係贈品:



呢d係非送貨內的產品:




今日就咁買一買就二千大元喇!


沒有留言:

張貼留言