2011年2月26日 星期六

2011-02-26 (Sat) Artjamming.Dinner@Spagetti 360

今日表姐請我同細妹一齊去皇室堡玩 Artjamming。



佢之前消費八百,所以有五個 free trial。



黎度就知呢度同尖咀海港城係同一間,但呢度環境靚好多,仲有無敵大海景!雖然我全程趕趕趕,無咩閒時間多出黎睇風景,哈哈!



起稿先(我+琪琪)~~



我想畫我同太陽哥哥,始於畫技有限,我就諗到不如日與夜啦,咁咪有Sun+Moon,有齊我同太陽哥哥的含意囉!



表姐一家~~諾諾鍾意用手畫,但又間唔中頭痕要R頭,攪到頭髮都染左色呢!



兩個鐘時間過得超快呀,我完全冇時間影多幾張相,又冇時間寫日期同名添呀!



跟住去左Spagetti 360食晚飯:



救命呀!原來諾諾同表姐夫可以食好多好多野架!表姐夫一向拆得我知,但今晚先知諾諾的食量同一個大人係冇分別架,佢足足食多我一個 double 呀!



我想食雞但嫌太大舊,就撕左個雞鎚比諾諾食,佢原來係第一次咁樣自己楂住隻雞鎚食雞脾咋!



表姐夫雖然湊住小日朗,但對食,一d都難唔到佢,睇佢仲食得幾得戚同幾滋味!



諾諾甜品~~食左上面咁多,仲可以繼續...食量驚人!



我係中段已頂替表姐夫湊小日朗啦,佢認得我,同我玩得好開心同好癲呀!



小日朗識自己楂住水壺飲水呀,BB真係大得好快!



諾諾都越來越大個仔,樣樣野都好主動好helpful,好似幫媽媽攪咖啡咁,好叻仔!



沒有留言:

張貼留言