2011年2月5日 星期六

2011-02-05 (Sat) 兔年年初三:媽咪拜訪太陽家.呀Kim元朗家

Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture


因為上年太陽媽黎我地屋企搵媽咪拜年,今年媽咪話要到佢去返太陽家拜年喎;我地先去樓下食晏,本身想飲茶既,不過好多人,改去茶餐廳;之前就上太陽家坐啦!超攪笑囉,呢張相係太陽爸爸話要影架,哈哈!



好在細妹肯一齊黎,媽咪有伴啦!



太陽哥哥最後都係打敗仗,係眾多間診所關門大吉之際,突然見到一間開左,即刻打去問,開到兩點,即刻趕去,因為再唔睇醫生,我怕會影響初八出發的滑雪之旅呀!醫生開左七款藥丸+噴鼻藥水:



Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture


三點離開太陽家,出發到太陽哥哥舊同事Kim元朗村屋新居拜年;原本今日BBQ既,不過好多人甩底,得返美極同我地去咋,最後改係屋企打邊爐!



Kim係車站接我地,睇佢用緊Samsung部新手機,咁講電話...會唔會浮誇左d呢?



Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture


之後一齊買打邊爐餸,唔知係咪Kim仲未熟呢度,行黎行去,行完又折返,攪左成粒鐘先買晒...中間我大部份時間負責睇住敏昊,佢好好玩,又唔怕三保,咩人都跟,比d咩佢玩都好開心,好易氹到佢笑!


等到悶,一個人仔坐係架車車咁耐開始不耐煩,我地就拎個蘿蔔出黎氹佢,佢一見到開手到伸手想攬呀,勁鍾意呢!



超長眼睫毛:



Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture


敏昊好鍾意我的 B duck袋,係咁叫『鴨鴨、鴨鴨』!



Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture


連鏡都玩得好開心,仲自己豬咀係度照呢!



Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture


之後搭小巴去『上輋村』:



行入Kim屋企時,途經豪宅:



到達啦,Kim住二樓,一去到無耐就天黑啦!



Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture


Kim的屋企好正好大呀,三間房間間都夠大,廁所廚房都大,廳又大,騎樓又長,樣樣唔錯;裝修又新淨企理,足晒七百呎,唔怪之佢會肯由荃灣搬入黎啦,平d租之餘,換到個大一倍的空間,真係不錯!不過無車就好唔方便,如果我有車,我都心動呢!



Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture


派利是時間:



Kim怕我地肚餓,整左多士比我地食,好正!



Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture


太陽哥哥好鍾意同敏昊玩!



Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture


飛天最好玩~~



呢張絕對係經典之作~~影左好幾張,終於影到太陽哥哥係離手既!超勁!!!



Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture


開餐啦~~呢餐邊爐打左好耐,打到我中間食飽左,跟住過梳化恰左陣,再訓醒又食過!



Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture


Kim嫂真係好老婆,仲煲埋木瓜雪耳糖水比我地飲,好正呀,冇諗過會係Kim屋企玩到成十一點先願走,真係好開心!飯後太陽哥哥又繼續同敏昊玩,呢個小B真勁,咁夜仲唔眼訓!



笑得咁開心,敏昊一定都好鍾意同太陽哥哥玩!



Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture


沒有留言:

張貼留言