2011年2月3日 星期四

2011-02-03 (Thu) 兔年年初一:媽咪家.太陽家.叔叔家.稻香開年飯

 
 
 


兔年年初一,第一件事梗係搵兩個媽咪啦!先過隔離屋,同媽咪拜年,仲帶左貴氣賀禮;其實係太陽哥哥早前預備架,佢冇同我商量過就預備左,其實我覺得冇必要買呢d,不過佢話媽咪成日煮飯同煲湯比我地食喎!



 
 
 


跟住入大圍同太陽爸媽拜年,太陽爸爸好鍾意我送佢的fleece保暖帽,仲即刻戴住去飲茶,而占美都有一齊黎飲茶同跟太陽爸媽拜年!



飲飲下茶財神出黎派利是!



 
 
 


之後上太陽家屋企hea,占美就大豐收啦!



 
 
 


大約四點,表姐黎接我地,我地坐順風車入屯門,之後上叔叔屋企拜年;諾諾同小日朗今年的新年衫超型+好得意呀!



諾諾逗利是指定祝賀說話,好攪笑呀!



 
 
 


跟住一齊去稻香食晚飯,諾諾轉妝,變左白兔諾諾,仲戴埋細佬個頭飾,變左有四隻耳仔!



 
 
 


食左頓好豐富的開年飯!



 
 
 


影下相先~~不過表姐一路忙住照顧兩個小朋友,佢地將全家福係離開酒樓後補影既!



 
 
 


甜品都有兩樣,紅豆沙入面仲有湯圓!



諾諾話要影老鼠曲奇喎!



 
 
 


小日朗開心咁笑!



小日朗有對好肥既小豬腿呀!



 
 
 


走時諾諾係咁扮小白兔,仲哄到好前咁比我影,哈哈!



 
 
 


呢兩年都係叔叔請我地去稻香食開年飯,如往年一樣,埋單時每人一個十元硬幣利是;上年係虎,我仲有儲住架,今年就派兔,唔知有冇機會儲夠十二生肖呢?



 
 
 


沒有留言:

張貼留言