2011年2月4日 星期五

2011-02-04 (Fri) 兔年年初二:呀仔西貢家.強記雞粥晚飯.滿記糖水宵夜


Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
 
Picture
Picture
Picture
Picture


太陽哥哥今日病病地,其實佢年三十晚已開始細微喉嚨架啦;今日日頭休息,四點琪琪朋友黎拜訪媽咪,我地都趁左陣熱鬧;跟住出發去沙田,等呀仔接我地去佢西貢家;我越來越鍾意住屋仔呀,呢度d村屋好有另一番感覺!


呀仔的兩隻狗好攪笑,亦訓練有素;呀仔手上拎住食物,未話OK佢地唔敢開口食架,放係鼻上聞到都唔准食,考佢地紀律同耐力;當呀仔講左OK就食得喇,犀利!



Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
 
Picture
Picture
Picture
Picture


晚飯我地去左大圍『強記雞粥』:



好地道的洗碗配套:



Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
 
Picture
Picture
Picture
Picture


呢餐就當係開年飯,亦多謝呀仔兩公婆借野比我地,由我地宴客啦!



Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
 
Picture
Picture
Picture
Picture


大合照:



Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
 
Picture
Picture
Picture
Picture


返屋企途中心血來潮打比休,佢都係葵芳,一齊食過靚糖水!放假真係開心,玩幾夜、鍾意食咩就食咩、做咩都唔洗睇時間,爽呀!



Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
 
Picture
Picture
Picture
Picture


今日去呀仔屋企,主要係借snowboarding裝備,呀仔兩公婆真係超好人,兩大袋裝備任我地揀,真係好感謝佢地;我最主要想借雪褸雪褲,同埋鐵護腕;Hazel 條雪褲好sharp,我超鍾意,亦好襯我新買的衛衣,返到屋企即試!



我仲貪得意試晒成個snowboard look添,但大家認唔認得我呢?哈哈~~不過件雪褸就細件左少少,因為我d衛衣實在太大件啦,我要諗諗帶唔帶埋去用先。



咁著法真係超熱,太陽哥哥一幫我影完相我就拿拿林除晒d衫,因為著左護臀墊,個 pat 大左好多,坐圍好似巨躉咁,我覺得上細下大,好攪笑囉!




Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
 
Picture
Picture
Picture
Picture


沒有留言:

張貼留言