2007年1月19日 星期五

2007-01-19 愛心早餐 + 特別宣佈

尋日吩咐好二選一,點知兩個都買下,食唔到用黎做早餐喎,咁咪兩樣都試到囉!嘻嘻,都係既,但一早食碗飯咁,好飽呀!

特別宣佈:恭喜太陽哥哥搵到工啦,其實係前日已知道,但礙於篇幅被明記生日蓋過,唯有今天先發佈啦!大概資料係:觀塘返工,都要返大陸(汕頭添!),朝九晚五点半,五日半,下星期一返工!恭喜恭喜!

係度,要多謝威哥,睇佢細路仔咁,但禱告內容好成熟好充實,雖然我對宗教仲有保留,但聽佢講的內容,真係令我好感動呀!好全面,唔係淨係祈求好表面一樣野,比如話見得成工咁,仲要叫神帶平安比太陽哥哥,唔好灰心,堅持信念,自有最適合的安排,其次連我都有份,平安都要帶埋比我,係適當時候比到支持太陽哥哥...細佬有時真係比到我大個仔的感覺!希望佢乖乖,真係要大個,做d應做既事啦!

而太陽哥哥的感恩亦令我好感動,多謝係首要,但又係提到,如果神真係保佑到佢,請都保佑埋佢身邊的人,包括我,威哥,我屋企人,好感動...

發覺身邊的人,其實互相都好愛錫大家,真係好難得!


沒有留言:

張貼留言