2007年1月17日 星期三

2007-01-17 Mcdonald Birthday Party

今日比左個驚喜生日派對比明記,我咁大個都係第一次係M記攪party,雖然我唔係主角,但呢個回憶好難忘好特別!最最最好玩係臨時諗出黎既冚棉枱遊戲:冚棉枱大家就玩得多啦,有冇試過先放包M記甜酸醬/BBQ醬係枱面先冚呢?即係最快冚落去個個要就住曲住隻手,唔好整爆包醬,不過就算做到,都好難倖免,因為係唔夠一秒之間,上面仲有十幾隻毫不留情既殘酷之手落黎,壓力之大足以拍扁您隻手兼迫爆包醬,仲要係上面狂ug狂捽...咁冚得最慢個個又點?就係同得最快個隻手握手啦!呢個懲罰係我諗出黎架,多人“賴”野先開心麻,哈哈!真係得快又唔係,得慢又死!我仲要唔手繼續玩第二舖,哈哈哈,死未!好好玩,好刺激,仲玩到好嘈,全場都望住我地,幾型!哈哈!(好可惜...忘記了影相...)


跟住去左碌齡,等十二點切蛋糕,個蛋糕我有份揀架,好得意架,仲好好味,岩晒我唔好cream既口味!


 


沒有留言:

張貼留言