2007年1月18日 星期四

2007-01-18 生日快樂

今日睇左生日快樂啦,好早時睇到個poster就想睇,我好鐘意呢種design,簡約舒服,似愛情小品,感覺似..."再說一次我愛您"的poster,古巨基Gigi許願首歌既MTV...另外見到係劉若英做,鐘意佢同華仔套天下無雙,鐘意佢,所以就想睇佢套戲囉,內容已經唔重要了!(不知不覺間,鐘意既野同華仔都有d"啦能",HAHA)

套戲好多喊位,好耐冇喊咁多了...好佩服小米對小南既愛,咁多年只係愛佢一個,身邊有好的都唔要,等小南比到安全感佢既一天;但一知小南結婚,失控了...我睇到好遺憾,兩個咁愛對方的人,點解會攪成咁?搵到個一樣咁愛自己既人其實好難,但因為大家愛的方式唔同攪成咁,真係好唔抵呀!

唔知係咪女仔關係,好明白小米的"分手後就無,但朋友就一世""調節i成好朋友""比好朋友更好的朋友",因為佢...愛得辛苦,因為越愛,所以越害怕失去!但攪笑地,小南好似一般大意的男人一樣,唔明白,仲攪到好炆,仲話女人好麻煩,好令人摸不著頭腦;但他的朋友就唔同,好明白:做朋友的要求唔同,冇咁高,自己會過得舒服,好過d,因為小米實在沒有安全感...我睇到點晒頭呀,呢幕,真係好深刻...對女人,安全感好重要,為左呢樣野,女人甚至可以做出好多愚蠢,令人費解同估唔到既事出黎,係小米身上睇到,係小南女朋友身上都睇到;雖然,小米咁做結果係咪好呢?攪左咁多年,明明愛又控制住,錯失了好多時光,但女人,一向就矛盾架啦,鬼叫男人愛咩,哈哈!而小南,點解唔放下自己的角度去了解女仔呢?

其次就係首歌,"有多少愛可以重來"(曲:王菲-愛與痛的邊緣),播左好幾次,d歌詞每次都"腰"中我個心,眼淚就跌出黎...

有多少愛可以重來

常常責怪自己 當初不應該
常常後悔沒有 把你留下來
為甚麼明明相愛 到最後還是要分開
是否我們總是 徘徊在心門之外

誰知道又和你 相遇在人海
命運獨自安排 總叫人無奈
這些年過得不好不壞 只是好像少了一個人存在
而我漸漸明白 你仍然是我不變的關懷

有多少愛可以重來 有多少人願意等待
當懂得珍惜以後回來 卻不知那份愛 會不會還在
有多少愛可以重來 有多少人值得等待
當愛情已經桑田滄海 是否還有勇氣去愛

套戲真係好睇架,大家快d去睇啦!

今日午餐:牛扒意粉,晚餐:MOS BURGER的元氣漢堡同摩斯芝士漢堡,好味道!




沒有留言:

張貼留言