2015年10月28日 星期三

2015-10-28 (Wed) 丁丁看牙記

第一次做牙齒檢查, 三歲的丁丁淡定表現令媽媽好意外好欣喜, 不枉我同姐姐呢排成日講peppa pig看牙記/Dora goes to the dentist 比佢聽; 今日做既步驟幾乎係同故事書入面一模一樣, 丁丁好開心, 要同牙醫影相, 仲話下次要再去! 不過之後打針就喊爆左, 係我唔好, 我打完後好想幫佢打埋, 咁唔洗再去診所打麻; 咪欺騙佢我要打多支, 跟住叫佢攬住我成機幫佢打左..........實在無辦法, 氹極都唔肯自願打......SORRY呀寶貝囡!

















 


沒有留言:

張貼留言