2010年8月16日 星期一

2010-08-17 (Tue) 靚喼模特兒, super crazy!!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


尋晚係荃灣打完邊爐後,同細妹去千色拎埋佢個shocking pick喼;返到屋企我地兩個喼一齊影相,仲一齊做靚喼 model 添!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


越影越癲,我話不如跳起啦!琪琪個樣好無奈咁喎~~



我都驚跌架,因為個喼好輕,所以要用陰力~~我好似打功夫咁:『蝦!』一聲,就跳起左喇!琪琪係側邊"嘩"左聲~~



再黎...『蝦!』,呢張好掂呢!摛渠腳~~



以上兩張相的兩跳,全係一TAKE過攪掂!咁都捕足到,多得了解我同幫我影慣跳跳相的太陽哥哥咋!


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


跟住呢幾張要懞面,唔想比人知係我!



等登唔除船襪,超型~~



姣完就到攪笑啦,咁呢輯相先夠多元化麻!呢次靚喼廣告多得忍笑忍得好辛苦既名攝影師太陽哥哥幫忙咋,仲係友情牌唔收錢咁幫我地影左呢輯廣告靚相!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


跟住到細妹自由發揮啦~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


正所謂...樂極就會生悲,細妹頭上的黃色喼跣落黎,我咪跑過去諗住幫佢接住囉,點知...特登唔除個對超型船襪呢,出事啦,係地板上好跣呀,我就跣低左,仲撞瘀埋!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言