2008年8月16日 星期六

2008-08-16 (Sat) 吉壽日本料理 @ 威靈頓街


吉壽日本料理 @ 威靈頓街



今日同朋友慶祝生日,目的地係威靈頓街,其實我都唔知係邊度黎架,只知道應該係蘭桂坊同SOHO區個頭;一行三人由香港站出發,行過好多地方,一路向上移動...搭了幾條扶手電梯...向下亦見到係曾關閉前我去參觀過的域多利監獄,可能我唔識香港d路,行行下見到以前黎過既地方,就會覺得好神奇同好有親切感!好低B吧?哈哈!





一路向上走,左手邊好多大廈,入面好多餐廳,其中呢間幾吸引我...簡潔的裝飾,檯上有朵小小的太陽花,給人很舒服的感覺!




天氣好熱呀,行左陣已好辛苦了,但仍找不到我們的目的地...後來發覺原來上太高了,威靈頓街其實就係蘭桂坊酒吧街最低側邊條街咋麻,行了冤枉路呢...最後,黎到 THE LOOP 呢座building,這裡的七樓,就係我地要去的吉壽日本料理,終於黎到啦!




好型的鐳射發光水牌,唔知係咪出面太光太熱,一入到黎感覺好黑好cyber,最攪笑係入左 lift 後,大家係睇唔到大家個樣架,仲以為朋友帶我去食鬼屋餐廳呢!




我地分別叫左蒜味炒牛柳粒、鹽燒青花魚、韓式泡菜炒豚肉既定食,份量好多,我只食到一半咋!





定食的甜品:



呢度d食物味道都唔錯,最好味我覺得係我揀的蒜味炒牛柳粒,嘻嘻~~ 怪不得朋友係open rice揀了這餐廳,要不然,我才不會老遠跑來這裡食 lunch呢,哈哈!




之後諗住睇戲,想睇WALL E,但將近落畫,都冇場次了...


2008-07-24 太空奇兵‧威 E WALL-E (B).jpg
 


想看內衣少女,諗住刺激下,但附近的戲院都開了場,真係黑仔,激死人!


內衣少女.jpg
 



冇辦法啦,唯有期待下星期六去睇地心探險記3D版!


地心探險記.JPG
 



沒有留言:

張貼留言