2008年8月1日 星期五

2008-08-01 (Fri) 麥記網上 Hello Kitty

近日迷上麥記網上 Hello Kitty 鑽石遊戲,真係會玩上癮架!一load左個game,就一發不可收拾,玩到lunch hour過左,仍然唔想做野;夜晚係屋企玩,會玩到唔想去訓覺!總之,game over後好自然會click"再玩一次",唔信您地去試下!

http://www.mcdonalds.com.hk/chinese/campaign/summer/index.htm


我仲介紹埋比d同事玩,大家係lunch time一路食飯一路玩,真攪笑!同事好醒咁摷到d秘技code,打dcode入去,秘技就會由無色變晒做有色,咁係玩game過程,就可以用左邊的秘技,即刻玩得高分好多架!




秘技code如下:


1.BLAK6R14
2.SOFT1230
3.HARD0128
4 BUSYQ3M0
5 DIST35EQ
6 SORR4LYX
7 SEEUR1RN
8.ANGRY492
9.LOVEM7J9
10.HOME83B1
11.HAPPY3BT
12.SAD63Y2F
13.MISSKV38
14.LUNCJWF5
15.BDAYX5LV
16.WORKF4J8
17.CELEEZ6P
18.THANJA2Y
19.SLEEPYJ2



個game第一日出時,我咩秘技都冇,仲記得我玩到六百分,排百幾名,幾前架,可能我真係第一日兼好早玩啦!前兩天,好辛苦先玩到最高紀錄五千幾分,排六百幾,去到今日,已跌返去千幾名!可能d人已post晒dcode上網,個個都有code咁玩,鬼死咁高分,真係激死人,但人有code,我又有code,點解d人可以玩到咁勁咁高分,我就咁低分架!


不過呢個game最美中不足既係冇得pause,有時玩玩下比有野整要行開,好似老闆要搵您咁,咁就要焗住死架啦!唉...




沒有留言:

張貼留言