2014年1月15日 星期三

2014-01-15 (Wed) ICS 觀察班第二堂

今日又係觀察班的日子, 我好期待, 仲期待過自己返學, 宜家丁丁就係我的全世界了, 哈哈! 汲取了上星期丁丁的情緒反應, 我同婆婆尋日已好好計劃, 晏少少比佢訓, 今朝訓到成十一點呀, 當然朝早安靜環境令佢冇嘈醒都好重要!

要比丁丁熟習一個自由自在, 自由選擇的環境, 一入學校, 我就除晒佢D鞋襪, 佢開頭一踏到草地同水氹會O晒咀好攪笑, 跟住就慢慢行; 今日我仲introduce左玩水既地方比佢, 佢勁鍾意啦!

跟住上堂, 由第一級樓梯到上到一樓, 每一級都係丁丁自己爬上去架! 今堂我親自示範多左比佢睇, 覺得老師都未必睇得切咁多個小朋友, 總之跟著 encourage, demonstrate, wont push 呢個宗旨; 今堂丁丁有用小地拖抺地, 好攪笑! 到circle time 冇上次咁喊足全程, 但都有唔耐煩, 最少我不用出動奶咀都攪掂; 今堂老師仍然冇叫我埋去講咩, 應該丁丁真係冇咩問題, 繼續吧!

落堂又玩過, 開頭佢叫mum mum肚餓, 真係好大個口食南瓜; 之後問佢去玩要唔要, 佢點頭, 自己去玩水了, 我就叫丁爸爸教佢淋花, 佢真係企係度observe架! 仲有滑梯網架韆鞦, 今日全部試晒! 

跟住約左表姐係中大等......一離開學校, 未行到MTR, 丁丁已經係我膊頭訓著左了!








 




 







 










  
















沒有留言:

張貼留言