2014年1月8日 星期三

2014-01-08 (Wed) 一連六個星期三的 ICS 觀察班今日開始

一連六個星期三的觀察班今日開始了, Jayden放左學都特登等埋丁丁黎, 玩陣先返屋企, 以前成日黐表姐去玩, 見住諾諾係度返學, 跟住到Jayden, 宜家到丁丁; 以前諾諾帶Jayden返學; 宜家Jayden帶丁丁, 感覺特別!

個半鐘的堂, 老師冇叫我埋去講咩, 即係丁丁應該冇咩大問題, 繼續觀察吧! 我對課室設計好鐘意, 真係為幼兒而設, 佢地對咩有興趣可自己完全掌握, 真係一個安全安心環境令佢地自由發展; 呢堂後, 內心好掙扎, 覺得屋企真係好唔同, 但點先做到更好呢? 我真係好想比最好最好既丁丁, 但屋企人實在太多, 照顧佢既人又唔一致; 人人諗法又唔同........變動, 個個都唔願, 時間又有限, 丁丁一日一日咁長大, 究竟係真係冇資源, 定唔願放資源係丁丁身上呢?





 
 
 








沒有留言:

張貼留言