2012年6月4日 星期一

2012-06-04 (Mon) 做媬姆.Lunch@Almolo

今日幫表姐表姐夫做媬姆, 佢地咁信任我地, 真係my pleasure, 所以好開心, 好好玩!

表姐係圓方放低我地, 表姐夫係呢度返工, 佢陪我地食埋早餐就走啦, 跟住就由我地睇住Jayden! Jayden 真係好鍾意train, 見架train走好唔捨得!







跟住上左遊樂場玩, 呢度好多外國BB呀!








Jayden 最開心係 bubble time!












玩完換衫, 等埋表姐黎接我地就去食晏!




去到海港城, Jayden訓著左, 一定玩得太攰啦!



諾諾扮後面個baby!



試左呢個餐廳, 半自助, 可能意式野, 我覺得麻麻地, 環境係ok既!



















最後去香港公園玩, 對住兩個小朋友成日, 走時Jayden竟然肯拖住我唔要爸爸媽媽, 哈哈!

 











沒有留言:

張貼留言