2012年6月1日 星期五

2012-06-01 (Fri) 小丁丁照結構


今個week 小丁丁夠週數照結構啦, 咁重要既test, 梗係去返 Dr. Lam 度啦, 表姐今日仲一齊黎添, 因為諾諾同Jayden都係 Dr. Lam 接生架, 黎探下 Dr. Lam 囉!







 

今日去左個仲大仲靚既房, Dr. Lam仲好好人主動照左陣 4D我睇, 我冇特別request架, 另外仲有張canon相紙print 既相比我拎走添! 4D好勁呀, 我以為小丁丁個頭前面係隻手仔, 但原來係腳仔, "橋"到咁高真係粗魯喇, 哈哈! 不過其實我覺得4D相有點恐怖呢......!














值得一提係呢度廁所個view真係超正, 每次洗完手都會望下! hehe! 




臨走時表姐佢地同Dr. Lam 影相!

 





沒有留言:

張貼留言