2012年2月11日 星期六

2012-02-12 (Sat) 我的 2012 生日

我的 2012 生日,由呢杯 Godiva 朱古力展開~~雖然係我生日,但難得太陽哥哥放假,做太太又點忍心咁早叫醒佢,所以我地都係自己訓醒先出動!諗住兩口子去青衣城飲茶,點知超多人,改出旺角飲,又可以約埋放工的太陽媽媽!先買杯 Godiva 朱古力頂肚餓先,第一次飲,好好味,不過夏天飲會好d呀!





跟住旺角飲茶,我生日開心,就請大家飲啦,哈哈!




接住睇戲,係黑金同高海拔揀,最後揀左西片,因為平時太陽哥哥工作七天,睇西片實恰眼訓,難得今日佢訓到咁夠,西片好d!套戲好好睇呀,緊湊+刺激!




之後坐巴士過銅鑼灣,行下街,係時代門口的情人節裝飾前,影了張大心心相!



 

太陽哥哥帶我去了特別地方食生日飯,係一座舊式唐樓的二樓,有間專食蠔的小餐廳"Su Casa",搭life 時都有d恐怖架;但入到去,又幾骨子,幾有情調!










餐廳內有個小露台,比食客出去食煙架!





呢度有超過廿款生蠔,由淡到濃味,每晚都有六款做買一送一;因為太陽哥哥唔食蠔,而我又想真正試下點食蠔食到由淡到濃法喎;但叫晒六款買一送一,有成十二隻,我又驚自己獨力一個食唔到喎;最後聽左侍應哥哥介紹,揀左第1, 3, 5, 6款!






 

我咁大個女,第一次由淡到濃味咁食蠔咋!八集真係岩岩好,好在冇叫足一打!個人覺得,頭兩款Mexico及Scotland都超好味,後兩款French就麻麻,太咸!

 



我食蠔時太陽哥哥就飲黑松露湯,最攪笑係成盤蠔放係檯中間時,佢話:好臭呀,您快d食晒佢呀!





黑松露 Risotto and 鴨肝野菌Linguini:




叫了兩款甜品,法式燉蛋及心太軟:








太陽哥哥一直知我鍾意食蠔,但帶我去齋食蠔,佢知我實因為佢冇野食而拒絕,所以佢好有心咁搵左呢間餐廳,有蠔又有其他佢岩食既野,好感謝佢的體貼!




街度見到...有個男友放左個水樽係女友個褸帽入面,哈哈!



今日我地都有諗返一年前的今天點慶祝,就係係 High One 滑雪呀,仲係至高處鋸扒+影心心相!原來 2011 及 2012的生日,我地都有幸同大心心影相!




好懷念係 High One 滑雪呀!




沒有留言:

張貼留言