2012年2月1日 星期三

2012-02-01 (Wed) 迪欣湖踩單車野餐一日遊

為左呢張coupons, 約了表姐去迪迪尼, 不過早兩天表姐去過, 非常多人, 可能仲係學校假期, 最後去左迪欣湖, 踩單車+野餐玩足一日, 好攰, 仲攰過返工! 哈哈! 不過第一次踩呢度d單車, 一百蚊一個鐘, 好貴呢! 但就去到平時步行好難去到的『植物園』, 加上越係公園入d, 越少人, 環境都好d!







 


諾諾踩得好勁, 係斜坡衝落去都唔怕!








我同諾諾去兜返轉, Jayden 指住我地, 以為我地走, 仲喊左出黎......陰功!





停低做下運動先~~










還車後我地就係度野餐, 對住咁大個湖, 訓係草地上面, 真係好舒服, 好似去左外國咁!














Bubble time:





諾諾又去左踩單車, Jayden 赤住腳離開草地跑去追哥哥, 好好笑!




諾諾好朋友津津都黎左一齊玩!






Jayden 成日會爬係哥哥身上, 好攪笑!



最後去遊樂場玩!






回程Jayden 非常之攰, 自己唱唱下歌, 唔洗廿秒就訓左, 好爆笑!! 我呢個大人都攰爆, 出左黎足足一日, 仲攰過返工呢! 


沒有留言:

張貼留言