2011年8月20日 星期六

2011-08-20 (Sat) Ellen慶生飯@風月堂.來佬奇綠 (絕對推介!!)

Ellen慶生飯,去左風月堂,呢度d餐具好靚,好想拎返屋企!



熱飲套杯又係好靚~~



看得出怎用嗎?



同呢班朋友食飯其實都好開心,希望下次可去遠d,或者去下玩其他野!



夜晚同太陽哥哥去左睇『來佬奇綠』,此片絕對推介!


大口姐姐一向係我偶像,必定捧場!加上有Tom Hanks,個故事仲係written by 佢,加埋棉羊仔,好吸引!



果然沒有失望,並唔係鐵達尼的驚天動地的愛情,而係好輕鬆好攪笑的愛情小品!笑位不斷,聽到全場觀眾的笑聲!


笑得黎,又唔係冇深度喎,Larry Crowne 最後考 final 的 speech,好有意思;連埋晒所有同學仔的 topics 不特止,最後仲帶回佢原本的 topic 應該講的個個人(而唔係georgraphy show)的金句,從而帶出讀書的重要啦,再講笑話個個人可能都係呢間college 讀過,仲可能修讀過呢科(with course code and course title),入晒位,好睇,又冧!


值得一讚係Tom Hanks 兩次眼淚沾滿眼眶,又未滴出黎喎,做到男兒有淚不輕彈,睇到我都好心痛!一幕被炒,一幕係被迫賣屋填債;佢做得好好呀,好有個種...向現實低頭得黎,但又冇放棄,反而更積極重整人生既態度!


 

Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影


沒有留言:

張貼留言