2011年8月14日 星期日

2011-08-14 (Sun) 中山紀念公園.Tea Buffet @ Marriott Cafe

今日約左表姐一家試 Marriott Cafe 的 tea buffet,因為三點三先開始,見未夠鐘,Jayden又訓左;表姐就車我地去『中山紀念公園』玩;不過天氣實在太熱喇,玩左大約20分鐘就頂唔住走左啦!


因為太曬,我大部份時間都匿係陰間幫表姐夫同諾諾影相!嘻嘻~~



我同細妹都係第一次試 Marriott Cafe 的 tea buffet,因為成疊 coupons 都仲未用,但十月就到期啦;表姐講過話都幾抵食,唔好唔理dcoupons,今日就約埋一齊去;$260 for two,又真係超抵食呢,我淨係食象拔蚌刺生都食左十幾舊!



諾諾食到成面都係汁,叫我幫佢影相,仲擺埋晒d古靈精怪既表情!



送左包有公仔既紙巾比諾諾,佢就好開心啦!



Jayden好為食,最鐘意食生果同餅乾,叫佢『餅怪』最岩不過!



食飽就到玩時間~~



琪琪帶左套 Toy Story 布偶公仔黎,又教諾諾用毛巾摺香蕉,氹到諾諾好開心,睇佢兩個不停係到喪笑(因為細妹係袋度拎完一隻又一隻),傻架!經過今日玩得咁開心,諾諾應該唔會唔鍾意琪琪喇!



Jayden見到玩具又話要玩呀!



笑到好開心!


我用布偶同 Jayden 玩 clap clap clap,佢笑到好開心呀!



Jayden 亦好鍾意自己玩『放+擺』:



一齊相處左幾個鐘後,Jayden 已同我地好friend啦,問佢恩恩呢琪琪呢?佢識指我地架!連我地行開去廁所都想喊,真有滿足感!



太陽哥哥放工後黎接我,我地三個坐表姐順風車去九龍塘,慳返d過海錢!嘻嘻~~



沒有留言:

張貼留言