2007年3月4日 星期日

2007-03-04 有線電視之球彩碌齡慶團圓 & 舊曆生日

今日去左有線玩呀,其實d飛係阿漢攞到既,但由於佢唔得閒,將飛交比我地,係保齡球比賽,因為係元宵活動,要一男一女比賽,我地研究左好耐,問過有線又可以帶多d人,就決定我跟BEN比賽,細妹同太陽哥哥做啦啦隊,點知去到有一隊黎唔到,有線知我地多人,叫我地頂埋,相議過策略後,為左sure win,我繼續part返BEN,細妹就同太陽哥哥一組當玩下!

結果我同BEN以177分win左隊際冠軍,仲做了訪問添,好開心,好叻好勁呀!原本我都好大機會win埋女子單打冠軍,好可惜唔清楚遊戲規則,原來球一落坑就冇得再碌,分數就此計算,早知的話,那球就唔會搏碌低埋淨係最左邊的一支樽,應該棄樽碌直線,得知最高分的女仔只係121分,真係好唔開心呀,因為我碌到第五/六球已90分,好大機會百三四分架!至於BEN,由於男的最高係161分,都算高分,BEN最終都輸左比佢!不過有個隊際獎都好開心,表示我地合作無間,係無幻組合麻!Yeah~~

d主持人好攪笑,好玩得,影左好多相,不過講真,d主持我之前都唔知係咩人,真係唔知佢地係乜水!哈哈!

由於呢個節目係冇明星,所以唔會係有線當一場show咁播,而係將全個活動剪成一兩分鐘,一節節咁成晚幾個鐘咁慢慢播出,太陽哥哥知我好想睇,由十點捕蛋咁捕住個電視,迫住睇埋d佢唔鐘意睇既球賽,成四点先訓,就係為左隨時幫我用DC拍低我上鏡既片段,好感動呀!睇到佢set個陣,真係笑到想噴飯!哈哈!

誰知我個好姐妹phoebe,竟然胡里胡塗,幫我錄左個係早d時間播出,而太陽哥哥等左成晚都冇再重播既一段訪問,真係好驚喜,竟然無拉拉儲齊晒兩段片!phoebe仲話佢好忙,唔敢應承我幫我錄,其實我真係冇預佢錄到,反而係知佢有有線就叫佢睇下我上電視,佢好傻,仲同我say sorry話只係錄到呢d,對我,已經好足夠,我d朋友真係對我好好好呀!

攪笑訪問 take one      

訪問一 (剪輯前)               

訪問二 (剪輯前)    

剪輯後 (一)                  

剪輯後 (二)    

剪輯後 (三)    


唔可以忘記既係,正月十五元宵佳節,亦係我既舊曆生日,媽咪好好呀,一早開始整野食,整到我地返黎,幫我開左個小型生日派對,雖然之前同佢因為時間上的衝突起了点磨擦,但佢最終都肯讓步比我去呢個比賽,都算係咁啦...係屋企煮野食既生日派對,真係十幾年冇試過,有種好溫馨的family feel,見媽咪由朝煮到晏,真係好感動!今日我既至愛都係晒度,我好開心呀,呢個元宵真係好難忘!


沒有留言:

張貼留言