2009年12月27日 星期日

2009-12-27 (Sun) 聖誕最後一天假期:旺角、尖沙咀、青衣


今日係聖誕最後一天假期啦,過得咁快真係唔捨得,所以有咩要做都要今日趕快去做;不過似乎連個天都唔想假期完咁,今日開始落雨,落雨出街真係好麻煩呀!


我地先去旺角,要去拎返結婚當日既DVD,今晚又有野睇啦!不過梗係要醫肚先啦,去左花園街食明記車仔麵,呢度d豬紅真係 no.1,又滑又入味! 



黎花園街另一重要事項係去卓悅換返上次買錯既保濕 gel,呢個gel係用黎上粉底前搽架,Phoebe教路實掂,仲送左dsample呢!




拎埋DVD後,我地去旺角行左陣,仲去左中電扮睇爐,實質就想搵真人教我地個電磁爐點用,雖然有說明書,但點及真人示範丫,live教梗係入腦d,係咪先?


跟住就去左尖沙咀join埋Vivian同佢老公去Addidas,太陽哥哥話佢地有coupon,今日買野有折;不過我冇野岩,太陽哥哥就買左對新波鞋!




買完都四點了,因為戶外落緊雨,都唔想行黎行去,我地就返青衣城 hea,反正要睇七點場!hea唔得耐就決定食早飯,五點半就去食板前,好快有位,正!




跟住就睇『神探福爾摩斯』,未睇我已知我實會恰眼訓,因為頭先由尖沙咀返黎時已中眼訓,跟住仲行咁耐 hea喎,加上我對偵探片好麻麻,睇係因為有買一送一著,$55兩張飛,真係好抵麻!


我諗我恰左十五分鐘啦,對呢套戲冇咩特別comment...




返到屋企都係睇結婚DVD同超級巨星,可能今晚早食飯,又因為天氣凍,我地九點幾十點開始肚餓,跟住摷零食...突然有如發現新大陸,前幾日做節幫媽咪去超市買野時,太陽哥哥擒拿手好快掃左幾罐...忌廉湯呀!!!點解食左成包薯片同好多朱古力先醒起架!我地即刻如獲至寶一樣,估唔到買左新爐返黎,第一個竟然係太陽哥哥開爐!



煮得唔錯丫,太陽哥哥最叻煮公仔麵同忌廉湯架!



我就坐大班椅嘆世界~~其實拉張櫈坐咁前係因為先前敷緊mask,冇戴眼鏡有如盲人一樣,要坐到好近先睇到電視啫!




沒有留言:

張貼留言