2009年12月1日 星期二

2009-12-01 (Tue) Toffee Nut Latte @ Starbucks

Starbucks為慶祝聖誕出左幾款咖啡...


係台灣旅行時,記得係清境去過starbucks坐,當時太陽哥哥買左杯野比我飲,我好怕苦,所以好抗拒又苦又澀既咖啡,好記得個杯呷左一啖...點之覺得:嘩!好好味呀!太陽哥哥話知我怕苦,呢杯我實鍾意!原來係...Toffee Nut Latte,仲有extra toffee nut令到更加唔苦,太陽哥哥真細心!


返到香港,見到香港starbucks既promotion,原來都有Toffee Nut Latte!呢個月我應該會去多幾次starbucks呢!



沒有留言:

張貼留言