2009年12月20日 星期日

2009-12-20 (Sun) 中同聚會@別府.吸血新世紀.西貢呀仔家

今日係中學同學聚會,我地一早已約定今日要見耐d,食飯+睇戲!因為要就Fook同Charade兩位哥哥仔要泊車,Charade仲係天水圍出黎,就唔去咁九龍,揀左葵青區;而葵青區睇戲,一係葵芳百老匯,一係青衣城嘉禾,咁我梗係揀嘉禾啦!


Fook下星期生日啦,所以我地宴客,去左別府!



  
  
  


午飯後就去睇『吸血新世紀2』啦,因為第一集我地一齊睇既,所以當知道第二集會上時,我地即刻約定原班人馬一齊睇,咁先滿足麻!不過今集感覺麻麻,冇上一集咁緊張刺激,上一集起碼有兩幫吸血疆屍對打,今集都冇,反而大部份時間係講女主角點借狼人療傷...結尾仲係冇結局收場,似乎會有第三集呢!


Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
  


  
  
  


睇完戲即刻碌去沙田,等呀仔楂住新車接埋我同太陽哥哥,去佢同Hazel西貢既新居!呢度好大好新好靚呀,二樓村屋連天台,個天台同間屋既面積一樣架,仲有個橫誇兩間房一個廳既露台(即窗外位置),可惜天黑,冇係天台影相呀!



  
  
  


佢地養左隻狗女 - Mocha & 呀妹!



Showtime:



飲水時好攪笑~~



  
  
  


Mocha懶d靜d,成日訓覺;呀妹活躍d,成日撩人同佢玩架!佢咪係度撩緊太陽哥哥囉~~



  
  
  


兩隻一齊黎~~難得機會,影呀~~



  
  
  


晚餐食pizza意粉外賣,好好味架!



  
  
  


沒有留言:

張貼留言