2009年12月26日 星期六

2009-12-26 (Sat) 十月圍城.聖誕派對

 


今日同太陽哥哥睇四點半場既『十月圍城』,冇諗過係咁好睇,以為好悶,點知原來都幾緊張,仲好緊湊呢!不過都係阿凡達好睇d,十月圍城排第二啦!



 


睇完戲就揀禮物諗住送比子元,睇過玩具,又睇過襪,最後係Chickeeduck睇中呢件fleeze衫仔!



想買紅色但冇晒子元size,唯有揀白色啦,仲包到成個盒咁,好靚呢!



 


之後就去左Alex & Karen屋企,參加一年一度既Christmas Party,呢個係保齡朋友們的習俗,聽佢地講原來今年己係第七年攪啦!嘩...真係耐,一個學位都讀到了!


派對開持,先聽主持人Karen講解先~~



因為多左幾位新朋友,先黎加深認識熱身下先!玩法:全部人圍成一圈,大家手持一條繩,繩上有個結;音樂開始時,全部人一齊將繩向左轉;音樂停時,拿著結的那個人要說出有關自己的兩件真事和一件假事,其他人估那一件是假事。



 


了解完就分組,先抽出3人為隊長,然後以『開口中』遊戲決定選隊員的次序。



 


分左三組後就正式比賽啦!先係乒乓相傳:每組各隊員要將乒乓球由A點傳去B點,中途有兩種運法,包括用兩條繩,一頭一尾手持著,將球由一方運向另一方,如中途跌下,需由頭開始!完成第一種運法後,另外兩名組員各自口含一隻羹,由一名組員用口"不"起,運到另一組員處,由另一組員用口承接,並放在碟上方為完成!





 


跟住玩輪住數:主持會定出一個題目,每組組員要順序說出答案,並在前加上順序數目及量詞,但無論答案、順序數目或量詞,都不能重覆;例如題目是生果,第一個說"一隻蕉",下一個可說"兩個橙",再下一個可說"三粒提子",如此類推,那一組說不下去就輸。


先排隊分三組企,但呢班嘩鬼真係冇時停!



拍左幾段短片:



 


企住黎玩:每組獲發報紙一張,全組組員均要站於報紙上,派出一人負責猜包剪揼,猜輸那組要將報紙對摺,然後全部組員再站於報紙上,如此類推,直至有隊伍不能全部隊員站於報紙上。


未開始時我組幾開心~~



點知Addy連輸三局...報紙越摺越細塊...



明記唔信邪,話換佢猜...



果然頂到兩局,但開頭實在差太遠,再輸一鋪已摺無可摺...輸了!



另外兩組繼續鬥,四個女仔想盡辦法...



最後呢組輕鬆勝出,睇佢地張報紙幾大張...唉!



 


橙舞:全部隊員一同參與,每組獲發一個球,由第一人開始傳,以頸肩將球夾著傳給下一人,直至傳完為止,最快那隊為勝出。





 


三級大電視:講明係三級,當然係三級題目;每組派出兩位組員負責做提示,可做動作及出聲,但不能講答案中的字,限時3分鐘,其他組員負責估,估中最多的組別勝出。



 


啜死你 : 兩隊對賽,每次派出一人鬥啜乒乓球,啜到最多次那隊勝出。

 

 


經過咁多個比賽後,最後呢隊為冠軍,我地個隊屈居亞軍,激死!



 


跟住交換禮物時間,好多禮物呀!



睇下各人抽到d咩啦~~



明記抽到公仔麵時話賑災喎,笑死!



 


大合照時間~~班嘩鬼永遠都係越影越推前架!



閃燈爆光,試下唔落flash,點知好幪,不過都隱約見到班嘩鬼點搗亂!



呢張係最靚之選:



派對就此圓滿結束,下年再見~~Merry Christmas!!


 


沒有留言:

張貼留言