2009年12月24日 星期四

2009-12-24 (Thu) 病了的平安夜.凱玲BB短聚


今日本應係萬世歡騰既平安夜,因為係聖誕既第一日假期麻;可惜由尋晚開始,我個胃好漲好唔舒服,成晚醒下訓下,仲要墊多個cushion墊高黎訓;到朝早七點幾,太陽哥哥起床準備返工,放假的我亦一齊起身,因為...肚痾!跟住就又痾下又訓下,本應約左諾諾飲茶都被迫要放棄,因為都唔敢離開家門半步,真係勁sad勁down勁無奈!


成日就係床同廁所渡過,本應今晚約左見凱玲BB,會去銅鑼灣食晚飯,食完仲可行街同買電話,節目好豐富呢!可惜計劃好要做的,到四五點已經發覺應該都去唔到了,當時已經冇痾,但勁攰勁無力,只係想攤係床...打比太陽哥哥叫佢照同佢地食飯啦,我唔去了,點知佢地因為就我,由銅鑼灣改去青衣城...湊住BB由柴灣黎青衣城,誠意十足,梗係去啦,何況送比凱玲BB的禮物太陽哥哥亦無帶係身呢!


去到青衣城,經過稻香聞到d打邊爐味,我勁想反胃同嘔,總之濃味既食物味我聞到就唔舒服,最後我地揀左去靜d貴價d既粵翠軒,搵左位無耐,凱玲BB佢地就黎到啦,佢著左聖誕衫,好可愛呢!




戴左帽仲攪笑,可惜凱玲BB唔鐘意戴帽,一幫佢戴佢就用手仔扯走!




戴到頭髮都亂左添,哈哈!仲用牙簽扮大人撩牙,好得意呀!




呢d就係"佢地"既食物喇,我就只係食瑤柱粥,仲只係食左三分一碗已經食唔落啦,呢幾啖粥仲係全日第一次食既野呢!跟住我就挨係度訓左喇...




係我訓著左既時候,原來拆左送比凱玲BB既禮物黎玩,玩得好開心我都唔知,完全聽唔到呢!好在太陽哥哥有影低相我睇咋,佢話凱玲BB拎住兩把玩具梳,每隻手一把,楂住一路照住鏡,雙手一路狂梳頭,好攪笑呀,睇唔到真可惜!





凱玲BB聖誕全身look:




訓醒後精神好返好多,不過青衣城shopping亦吸引唔到我,都係回家多些休息啦,今晚煲左『孤疑』,好驚好心寒呀!雖然呢套劇同城城的殺人犯曾互訴唔知邊套抄邊套,但兩套睇過後,我覺得只係片中既衰老症一樣啫,其他橋段同內容,一d都唔同,反而城城的殺人犯豐富好多,好睇好多呢!



今年的平安夜就係咁好平靜地渡過喇!



沒有留言:

張貼留言