2009年5月27日 星期三

2009-05-27 (Wed) 第一次滯留紅隧內


今日好黑仔呀,放工要返PT,一心趕返去賺多d,其實每次都係趕/碌返去,點知今日又落雨,架旅遊巴仲係紅隧入面死左,位置大約接近隧道出口,差少少就到出口,真唔抵...我地死正係三線中間,算好彩咋,左右兩線仲可行車,唔係實大擠塞呀!


死左火後冇耐,幾個工作人員係反方跑入黎了解,大約廿分鐘(等好耐呀!!),有架大黃車駛到我地前面,要拖走我地呀!與此同時,司機已打比公司call救車車我地!



工作人員係咁又上又落,都唔知做咩,架大黃車已停係度好一段時間,我當時個心一心諗住趕返工,心諗,仲唔拖走我地係度攪咩?




原來拖之前有好多野攪架,我見有工作人員走去車底,原來要整起d車轆,淨係呢度都攪好耐,可能旅遊巴好多車轆啦;我係車入面隱約聽到d放氣聲咁,架車又左郁一下右郁一下咁...跟住見到工作人員爬上大黃車度,開始用繩鈎住我地架旅遊巴...



最炆同激氣係,宜家已經係七點半啦,由死左開始,我地已經等左接近一個半鐘啦!



鈎完條繩後,又係等...




跟住有個工作人員,應該最大粒個個,上車坐左我地個司機叔叔個位,親自楂車,由中線駛埋去右線...




我地個司機叔叔就要屈就一陣,企埋一邊...



一路駛出隊道口,出隊道啦~~




跟住就泊左係度,我地就等緊接力架旅遊巴...



第一次泊係紅隊口專用區,威!哈哈~~




溝通中...



好彩宜家停左雨咋,唔係真係慘,真係好多工作人員協助呢次事件!




我地架救車差唔多到,就落車行前等候,平時一定冇呢d機會企係紅隧口,威again!哈哈~~影相係必然了!



我的車友們...架紫色旅遊巴就係我地既救車啦!




好快咁剷入黎...




安全上車,已經係七點九,攪左接近兩小時,亦即係話,我PT收入少左百幾蚊呀,慘!!!



司機叔叔交帶一切比救車司機叔叔後我地就駛走啦,剩返司機叔叔留低處置架死左既旅遊巴!




沒有留言:

張貼留言