2008年6月29日 星期日

2008-06-29 (Sun) Dinner@清亭燕萍越南餐廳 & 功夫熊貓


今晚約左太陽哥哥朋友呀仔同 Hazel 食飯睇戲,佢地由將軍澳搬左去對面海,所以我地見面的地點係...銅鑼灣!又係銅鑼灣...我由星期二去到今日,去左六日銅鑼灣了!而黎緊呢個禮拜,我都要返四日part-time,聽日又要黎...銅鑼灣就快變成我屋企了,哈哈!


我地去左清亭燕萍食越南野,我好抗拒個番茄牛柳粒飯,示意太陽哥哥唔好再叫(因為次次同佢黎佢都食呢味,我食過好多次了,怕~~),點知呀仔同 Hazel 竟然揀左...避唔過添,唉...好在今次有四個人,可以叫多d,我就揀左個新菜式試,椰青海鮮焗飯($65),我覺得好好味呀,下次會再叫呢;不過貴左少少,個椰青入面好少空間,份量變相太少,好似食兩啖就冇晒咁!馬拉盞炒芥蘭亦係好味菜式呢!




呀仔非常合作,擺晒甫士滿足我的影相要求,佢應該都係玩得之人,好有潛在爆炸力,哈哈!





功夫熊貓我冇諗過會睇架,隻熊貓又肥又醜怪,點知太陽哥哥想睇,呀仔亦買左飛,咪跟大隊囉;點知原來好好笑,有幾個位我笑到都幾大聲,仲比太陽哥哥發現左呢,醜死!其次係d背景畫得好靚好detailed,最深印象係一開場的廚房同麵檔,真係嘆為觀止!成場戲除左聽到好多小朋友"格格格格"的笑聲外,仲有大人的大笑聲同拍掌聲,的確係一套老少咸宜的卡通電影,大家快d去睇啦!




沒有留言:

張貼留言