2008年6月25日 星期三

2008-06-25 (Wed) Baby Converse


好cute好型的baby converse呀!大家見過未呀?




小朋友的nike/adidas我就見過好多,但baby converse都係第一次係香港舖頭見到,sales姐姐仲話出面見過個d頂多只係日本版,但呢度呢d係美國版!咁與別不同,我諗都冇諗就決定要買對比nok nok,因為我相信表姐實會鐘意,咁少有喎;好少有既野,著上自己個寶貝BB度,實有型又威啦,我冇BB咋,唔係我實會買對比自己個BB啫!所有我係唔會話比其他BB媽媽知架,越多人知,越多人買,咁nok nok個對就唔夠特別啦!係咪好奸呢...嘻嘻~~


不過買時發覺...咩size呢?您知啦,nok nok隻肥豬仔腳又肥又多肉,長度岩都未必厚度岩到著得落,哈哈!BB腳仔又快大喎,所以最終未買住,但已經問定晒sales姐姐幾多日有限期換貨,再夾一夾表姐先買!宜家唯有睇住相片望梅止渴先啦!





沒有留言:

張貼留言