2008年6月18日 星期三

2008-06-18 (Wed) Elsa Mami的木瓜牛乳手信


又有台灣木瓜牛乳啦,因為Elsa 媽咪上星期去台灣旅行,Elsa好好呀,我一聽到佢話媽咪去台灣,我未講下一句佢已經講我知,佢已經同佢媽咪講左,見到木瓜牛乳就會幫佢買比我啦!聽到勁窩心,有人咁上心記得我d野喎,佢其實都知係比太陽哥哥飲既,所以話呢,咁愛屋及烏喎,我點會唔窩心呢?錫晒您!嘻嘻~~


因為今個星期part-time都撞唔到同Elsa同更,但牛乳只得幾日限期,Elsa真係超好呀,尋日特登拎去鰂魚涌太陽哥哥公司交比佢,由於太陽哥哥太忙,Elsa仲上埋佢公司門口,簡直係速遞親自送到!我都未有機會上過太陽哥哥公司,宜家Elsa已經去左,真係勁,哈哈!


最攪笑係我地夾埋冇同太陽哥哥講係咩黎,我只係同太陽哥哥講Elsa有野比我,但呢幾日都見Elsa唔到,麻煩佢同Elsa交一交收...佢都唔知咩事,到收到個下先知!係忙碌的工作中突然有份驚喜送上,佢冧到爆呀,即刻打比我多謝我,我就叫佢唔洗多謝我啦,多謝Elsa幫手啦!Elsa:太陽哥哥叫我多謝您呀,收到無?





太陽哥哥接我part-time放工,帶左一盒同我飲,睇太陽哥哥幾開心,就知Elsa心機真係冇白費呀!多謝您呀!!!




沒有留言:

張貼留言